Sunday, November 14, 2010

Cerita SADISS ~~~

aPA yang telah aku buat ni ...


Pada mulanya aku terasa sangat rindu bila terkenangkan kisah aku dan dia semasa " bercinta monyet "           dulu ...........
Alangkah indahnya jika aku dan dia berpaut kembali suatu ketika nanti ... 
Semua harapan meleset apabila aku menghemburkan kata - kata yang tidak berapa kasar tetapi tidak disenangi dia yang terlalu obsesi terhadap 1 parti politik yang terkenal di Kelantan .
Akibat tidak mahu mengalah dia terus menembak aku dengan bahasa kasar . ( kasar la bagi aku sebab aku perempuan )
Aku tidak tahan dengan kata - kata dia yang aaaaaamat menyakitkan hati aku menyebabkan aku membidas dengan kata - kata aku yang tidak kurang hebatnya . 
Apalagi ...... melentinglah si dia yang perasan hebat ni .
Disebabkan aku juga tidak dapat menerima kenyataan ";" aku terussssss memblock facebook si dia .
( sebenarnya kami hanya bergaduh di alam maya , tak lah hebat sangat )
Baru puas hati aku ...... " kau ingat kau hebat sangat !!!!" hatiku berkata .
Akhirnya malapetaka itu membuat aku jatuh tersungkur . 
Mungkin selama ini aku telah mencintai orang yang salah . 
Kadang - kadang aku menyesal dengan tindakan bodohku . Mungkin dia hanya  menguji aku . Ingin melihat kesabaran aku terhadapnya .

Argghhhhh ... aku keliru !!!!!


aPA yang telah aku buat ni ...

No comments:

Post a Comment